۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۷۳۳۰
بيانيه سپاه اردل:

22 بهمن سپر اتحاد ملت ايران در برابر دشمنان است

سپاه پاسداران شهرستان اردل در بيانيه اي ضمن گراميداشت ايام الله دهه فجر از عموم مردم بصيرو ولايتمدار اين شهرستان جهت شرکت در مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
22 بهمن سپر اتحاد ملت ايران در برابر دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان اردل با صدور بيانيه اي ضمن گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي،حضرت امام خميني(ره) و شهدا و همچنين تبريک دهه پرفروغ فجر از عموم مردم بصير و ولايتمدار اين شهرستان جهت شرکت در مراسم راهپيمايي حماسي يوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن اين بيانيه به اين شرح مي باشد:


بسم الله الرحمن الرحيم


بزرگداشت ۲۲ بهمن، يعني، يادآوري ايثار، رشادت و شهادت طلبي امتي که با پيروي از سلاله حسين (ع) بسياري از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغييرات بنيادين کرد. (امام خامنه اي "مدظله العالي")

سلام و درود خدا بر روح پرفتوح معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و شهداي هميشه سرافراز ايران اسلامي.
در آستانه سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ملت سرافراز ايران اسلامي، بار ديگر حماسه اي ديگر خواهند آفريد و با حضور پرشور و بانشاط خويش در مراسم يوم الله ۲۲ بهمن، انسجام اسلامي و وحدت ملي خويش را در سايه سار تبعيت از ولايت مطلقه فقيه به رخ جهانيان خواهند کشيد و برگ زرين ديگري بر افتخارات خويش خواهند افزود.
بي شک اين حضور حماسي علاوه بر عزت بيش از پيش نظام مقدس جمهوري اسلامي، مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني و ايادي آنها در منطقه و همچنين قوت قلبي براي امت اسلام و همه مردم آزاده سراسر دنياست که انقلاب اسلامي ايران را الگوي رهايي خويش از نظام سلطه و حرکت در مسير آزادي قرار داده اند.

وعده ما فردا  ۲۲ بهمن ماه  ابتداي بلوار شهداي شهر اردل ساعت ۹:۳۰ صبح


من الله توفيق

ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان اردل

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۸:۳۷

27 Dec 2019